Neohodnotené

BANAX Helicon 5600NF

Skladom (dodanie 3-5 dní)
Kód: 4458
Značka: Banax
€105,90 –25 % €79
Kategória: Zadná brzda
L21605 082
Akcia Novinka Tip
ZADARMOZADARMO €105,90 –25 %
Názov Helicon je pojmom medzi kaprármi. Spoľahlivý nepriľnavý wormshaft oscilačný brzdný systém rovnomerne podáva šnúru hlavnej a zadnej brzde. Z predlženej veľkokapacitnej cievky veľkosti 80, sa vlasec odvíja hladko, čím je možné navijakom nahadzovať na veľké vzdialenosti. Šesť ložísk a presne spracovaný vnútorný mechanizmus zabezpečujú hladký chod navijaka. Kľučka je silná, vďaka čomu je jej úchop stabilný aj pri zdolávaní veľkých rýb. Kľučku je možné rýchlo, jedným pohybom sklopiť, čím je bezpečne skladovateľný.
Pohon navijaka dostal kovový kryt. Pre spoľahlivosť, odolnosť a pohodlné používanie, ktoré zabezpečuje ľahká konštrukcia z grafitu je tento materiál obľúbený u výrobcov navijakov.
Na navijak sa dostala pre navijaky na dlhé hody typická odľahčená kovová cievka s veľkou kapacitou šnúry. Natiahnutý, kužeľový tvar napomáha pri náhodoch s odmotávaním šnúry. Na okraj navijaka sa dostal odolný poťah, ktorý predĺži dĺžku hodu, pričom šetrí aj šnúru.
Na navijak sa dostala prvá brzda s veľkými lamelami typická pre vyššie kategórie, ktorá s precízne vypracovaným pohonom tvorí nezdolateľný pár. Hlavne pri zdolávaní veľkých rýb je dôležité, aby sa regulačnou skrutkou nachádzajúcou sa v prednej časti navijaka dalo rýchlo a adekvátne reagovať na aktuálnu situáciu.
Zapnutím voľnobežnej brzdy, ktorá sa nachádza v zadnej časti navijaka, dokáže ryba stiahnuť šnúru z cievky. Toto má dôležitú úlohu predovšetkým v noci pri love dravých rýb. Tvrdosť tejto brzdy možno regulovať skrutkou v zadnej časti navijaka. Dôležité je, že pri zdolávaní musíme používať hlavnú brzdu. Pre zdolávanie voľnobežná brzda nie je vhodná, prílišná záťaž môže spôsobiť poškodenie navijaka. Pri záseku musí byť bojová brzda vo vypnutom stave, pretože môže dôjsť k odmotaniu veľkého množstva šnúry, čo môže viesť k vzniku nechcených uzlov. Navijaky s voľnobežnými brzdami sú čoraz populárnejšie. V súčasnosti používajú tento univerzálny typ navijakov aj zástancovia klasického lovu zo dna a feeder rybári.

Pohon navijaka dostal kovový kryt. Pre spoľahlivosť, odolnosť a pohodlné používanie, ktoré zabezpečuje ľahká konštrukcia z grafitu je tento materiál obľúbený u výrobcov navijakov.
Na navijak sa dostala pre navijaky na dlhé hody typická odľahčená kovová cievka s veľkou kapacitou šnúry. Natiahnutý, kužeľový tvar napomáha pri náhodoch s odmotávaním šnúry. Na okraj navijaka sa dostal odolný poťah, ktorý predĺži dĺžku hodu, pričom šetrí aj šnúru.
Na navijak sa dostala prvá brzda s veľkými lamelami typická pre vyššie kategórie, ktorá s precízne vypracovaným pohonom tvorí nezdolateľný pár. Hlavne pri zdolávaní veľkých rýb je dôležité, aby sa regulačnou skrutkou nachádzajúcou sa v prednej časti navijaka dalo rýchlo a adekvátne reagovať na aktuálnu situáciu.
Zapnutím voľnobežnej brzdy, ktorá sa nachádza v zadnej časti navijaka, dokáže ryba stiahnuť šnúru z cievky. Toto má dôležitú úlohu predovšetkým v noci pri love dravých rýb. Tvrdosť tejto brzdy možno regulovať skrutkou v zadnej časti navijaka. Dôležité je, že pri zdolávaní musíme používať hlavnú brzdu. Pre zdolávanie voľnobežná brzda nie je vhodná, prílišná záťaž môže spôsobiť poškodenie navijaka. Pri záseku musí byť bojová brzda vo vypnutom stave, pretože môže dôjsť k odmotaniu veľkého množstva šnúry, čo môže viesť k vzniku nechcených uzlov. Navijaky s voľnobežnými brzdami sú čoraz populárnejšie. V súčasnosti používajú tento univerzálny typ navijakov aj zástancovia klasického lovu zo dna a feeder rybári.
Menej

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole: